Brudra: osvědčená značka překvapila na golfové scéně
Společnost Brudra je na českém trhu známá jako výrobce pracovního oblečení. Po golfovém turnaji D+D Real Czech Masters, který se v srpnu odehrál na Albatrossu a byl součástí European Tour, vstoupila do povědomí veřejnosti i jako výrobce golfového oblečení. A nutnou říct, že premiéra byla nadmíru vydařená…
Více o: D+D Real Czech Masters , Komerční články

Stan společnosti Brudra byl v areálu Albatrossu nepřehlédnutelný. Prakticky každý z návštěvníků Czech Masters jím musel projít. "Umístění stanu bylo výborné. Byl průchozí a byla to vlastně brána na hřiště. Vymýšleli jsme to dlouho, včetně ostrůvku uprostřed stanu. Báli jsme se, že se ucpe. I když jsme občas prožívali vypjaté chvíle, když zapršelo, dopadlo vše dobře," popsal zkušenosti z golfové premiéry ředitel společnosti Brudra Aleš Hendlinger.
Značka Brudra neodmyslitelně patří k pracovním oděvům a k funkčnímu prádlu. "Na tom už šest let spolupracujeme s Jitexem Písek. Vlastně právě oni jako první přišli s funkčním prádlem. Je to český výrobek," uvedl Aleš Hendlinger.
Myšlenka vstoupit na golfovou scénu a podílet se na výrobě sportovního oblečení se zrodila v hlavách majitele společnosti Brudra Pavla Foubíka a promotéra turnaje Petra Dědka. Pouhý rok před turnajem. Ale pak už to šlo ráz naráz.
"Nejdřív jsme si vyjasnili představu o materiálu. Když vyšla předběžná cena tisíc korun, vrátili jsme to s tím, že se zbláznili. Hledali jsme dál cestu, testovali jsme vzorky na sobě, při tenisu. Design i další věci jsme vymýšleli sami, v pěti šesti lidech. Do výroby šla kolekce oficiálně v dubnu," popsal stručně vývoj Aleš Hendlinger.
Pro firmu Brudra byl vstup na golfovou scénu krokem do neznáma, ale výsledek předčil očekávání. Celá nabídka oblečení a doplňků čítala 60 -70 produktů. "To vše v několika velikostech, v pánském, dámském a dětském provedení, v jedenácti barevných kombinacích. Dohromady to bylo přes 500 položek v prádle. Trefili jsme se i do trendu ve svítivých barvách. Vyprodali jsme skoro všechno, v některých produktech sto procent," neskrýval spokojenost Aleš Hendlinger.
Důvodem bylo několik faktorů - originalita, zajímavý a pestrý výběr a samozřejmě i ceny. "Nechtěli jsme jít s cenou přes 500 korun. Pořád jsme to brali tak, že je to suvenýr z Czech Masters, ne hrací triko," prozradil ředitel společnosti.
Nejdražší „položkou“ ve stanu tak byl svetr za 700 korun, triko stálo 500 a čepice 300 korun. "Nejvíc nás překvapil prodej dětského oblečení. To je pro nás poučení pro příště, abychom připravili více menších velikostí. Obrovským úspěchem byly klobouky," řekl Aleš Hendlinger.
S ročním předstihem už společnost Brudra potvrdila partnerství s turnajem Czech Masters i pro příští rok. "Počítáme s tím, že opět připravíme základní kolekci jako letos, ale chceme ji rozšířit o další produkty, především pro nepříznivé počasí - nepromoky, neprofuky, vesty a také počítáme s rozšířením dětské kolekce," vypočítal změny Aleš Hendlinger.
Pro ty, kteří neměli možnost být v srpnu na Albatrossu, nebo by si rádi zakoupili některý z golfových výrobků se značkou Brudra a Czech Masters, mají možnost - celoročně na e-shopu společnosti Brudra.
e-shop s produkty Brudra a Czech Masters naleznete ZDE
Next Tee aneb Kam dál
Počasí

4 °C
jasno
Kalendář
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |